Friday, November 16, 2012

ma ma ma ma ma

Assalamualaikum dan selamat pagi semua . Have a nice day !
So , today planned nak pergi jogging dengan ibu * sebab gua dah gemuk peha pun ala ala Fafau *
Tapi malangnya , malam tadi terlupa nak on alarm .. so nak bangun tu agak liat .
Then ibu pun ketuk pintu ... dengan perasaan yang geram sebab ibu potong mimpi ,
gua pun pergi lah bukak pintu .. dengan gaya jalan macam hulk ...

aku   ibu

jom pergi jogging ..
tanak ...
jom ...
tak ! nak !
 ***********************************
setengah jam selepas itu ..

cepat mandi .. pergi jogging jugak .
dont want laaaaa * sambil buat muka sedih *
yelah yelahhh

wuhuuuu melompat gua naik atas katil dan sambung tidur . ekekeke

then ketukan pintu untuk kali ketiga ... barulah aku capai towel untuk bersirammm
keluar je dari bilik ...
tadaaa , mak aku main bunga api dalam rumah * katanya nak habiskan stok *
and I was like * krikk krikk * mungkin aku mamai ...
baru nak masuk bilik balik .. ' gedeganggg ! ' aku terhantuk pintu .
Demit -_- okayy , aku tak mimpi ..
memang mak aku main bunga api kat dapur sambil joget joget :3

Mak aku kenapa harini pun aku tak tahu .. No metter matter what , she's still
my mom and I love her very very much :)