Friday, November 16, 2012

Add Math

Once you read the title mesti ingat aku nak explain pasal AddMath kan ?
ahha , no ! Harini nak cerita pasal kelas addmath .
So today 16/11/2012 .. and semua pelajar TunHabab tingkatan 5 yang ambil
aliran sains dah dimaklumkan oleh Puan Umi Kalsom ( Mummy Ashikin Musa yang comel )
bahawa pada tarikh keramat tu ada kelas , terakhir .. ulangan .. TERAKHIR sebelum SPM
Sangat tersentuh hati ye apabila mendengar ayat itu * okay stop it Aina , ada yang muntah baca blog kau ni *
So , semalam dah mindset , harini kena bangun awal .
So , malam tadi tengah kemas katil sambil berjoget joget dengar lagu Gangnam Style yang berkumandang di radio
tiba tiba ...... ada satu ketukan mengejut di pintu .. * okay cut it off aina , ni bukan topik nak cerita hantu *
so dengan lincahnya gua bukak pintu ..

Pink : gua ... Hijau : makhluk tak berapa nak kurus tak berapa nak gemuk ( ibu gua atceli hehe )

oi ! kuatnya bukak radio , tak tahu ke orang nak tidur ni ?
haa yelahhhh * buat muka dan tak menjawab soalan hahahaha*
on the way nak tutup pintu ...
haa ! lagi satu , esok bangun pukul 6 .. and I was like ' :O ! Whattt ! '
asal ???? * buat muka sedih *
Ikut ibu pergi tempat kerja * oh no ! *
Key in data ..... *krik krikkk*
Idea jahat muncul di minda
sambil tersengih .. ingat free ke aa ??
hokaloh , tadi ibu dah belanja Secret Recipe kan ?
hekeleh , setakat kek dengan air nak berkira , pirahhh~
then mak gua pun belahhhh

okay lepas tu , gua tutup pintu , and suara syarif and alyph ( budak sleeq )
bagaikan terngiang ngiang * kuat kan radio , kuat kan radio * ekeke
dan lagu Hit on the floor berkumandang di Hitz.fm .. makin kuat lah gua bukak
radio dah berjoget joget semua .. dah penat .. gua pun tidur .

setelah 3 jam 30 minit , dengar bunyi orang ketuk pintu ..
tapi ingat gua nak bangun ke ? ekeke , tengok jam , baru 6.01 ..
sambung tidur kejap .. 6.25 ketukan yang entah keberapa kalinya , baru aku bangun .
hahahaha * okay ini tak kelakar aina *
dah mandi apa semua siap .. 6.45 keluar dari rumah . lincah gila okay gua mandi .
korang ?? 20 minit tu je tah tah spend time untuk memberut * tumbuk please ? *

So 8.15 pergi sekolah , berbual lah and bla bla , masuk dewan ..
duduk sebelah anak ayah ni , Cik Nurul Adibah . tapi meja pisah .. :D
Then , discuss lah dengan Puan Umi tentang trial negeri Penang ..
Dari nombor 1 .... sampai lah nombor 9 ..
then buat sendiri , masa tu semua orang buat kerja ..
then 10.30 pagi , Puan Umi announce yang dia kena pergi .
Pergi mana pun beta tak tahu .. and I was like * O.O NOOO !! * * okay mohon dicubit*
Then cikgu Jun take over ... oh bukan 'Take Over' yang didendangkan Mizz Nina tu
ehh . bukannn~
Lepas je Cikgu Umi balik .. ada lah certain yang menyambung kerja tu .. ada half lagi berbual
Tengok every group ...
Majority berbual .. hahaha why Hababers very rude ?
masa depan Puan Umi semua baik -_- include .... me . agagagagaga * okay tolong ketawa *

Puan Umi : Saya Aina binti Mohd Aidid ingin memohon ampun dan maaf dari hujung
rambut hingga ke hujung kaki jika selama ini , saya ternakal , tertiru homework
kawan sebab takut cikgu marah , tak dengar nasihat cikgu, malas .  Saya juga nak
ucapkan terima kasih sebab cikgu mewujudkan kelas pemulihan untuk saya dan
rakanrakan yang fail add math ni dan saya doakan supaya Cikgu sentiasa sihat
walafiat hingga ke akhir hayat ..

Dear Allah , Please see my effort and give me at least B+ for my additional mathematics . Amin~