Tuesday, November 13, 2012

First Lover

ekekeke , based on the title ... comel je kan ?
okay today was about my first botfriend boyfriend , now exboyfriend ..
kiteorang couple masa darjah satu hari first masuk sekolah .
okay masa ni gatal gila masing masing .
hahahaha and guru kelas kiteorang tahu pasal ni . She was Puan Zalifah .
So , dia lantik exboyfriend aku ni sebagai ketua kelas and aku sebagai penolong ketua kelas
gua rasa gua dengan dia suwettt gila dulu .
Couple sampai darjah 3 tu .. hahahaha masa tu panggil aku kau je kot .
Siap boleh main tampar-tampar lagi tu .. * mohon jealous
hahahaha lepas tu darjah 3 break up , sebab salah faham .
korang darjah 3 tu pun tak tahu couple tu apa , gua ni advance
okbai ! hahaha
*dush dush* kitorang break ! uhuk uhuk cewdihnya shaye :(  * minta dilempang
lepas tu dah gaduh gua pun dah couple dengan tah sape sape ,
dia pun dengan syakirah * okay , gua jealous *
lepas tu darjah 6 , aku still menetap di Kota manakala dia telah pun berhijrah
ke madinah batu pahat . Sibuk study Pendidikan Islam sekarang ni kan ,
tu yang Madinah pun terkeluar , ekekeke
okay so setelah sekian lama tidak berhubung dengan budak budak sekolah rendah
and atas permintaan mereka , aku pun organized ...
















So , aku Host .. hehehe dan Nasaruddin . Nasa ni aku mintak tolong je
dia bukan exschoolmate aku pun -_-
Okay back to the topic ..
Aku cari lah balik budak budak yang dah terpisah jauh .
59 orang bhaii . Confrimed Confirmed tak jumpa semua . haihh , cewdihnya iteww :'(
So , minta lah Asyran number exboyfriend gua ni ... then dapat 012*******
dengan lincahnya , terus call

Merah : aku       Biru : orang yang angkat 

Assalamualaikum ....
Waalaikummusalam .. 
diam 5 saat ..
Khafiz ada ? * okay lupa nak beritahu , ex boyfriend aku tu nama dia khafizzuddin bin azman 
Ni siapa ea ?
Ni kawan SEKOLAH RENDAH dia * kupikirkan member member dia yang angkat 
Ouh , khafi takde , ni ayah dia * ambek kau , sekali dapat bapak dia daaaa
Cuba call mak dia ? * memang saya ada number pakcik sekeluarga -_-
Number mak dia saye takde pakcik ..
haa , takpelah , nanti pakcik mesej number dia dekat awak 
Ooo ... kay ! * excited nokkk
Eh kejap , namanya siapa ?
Aina pakcik .. 
haa ,yelah .
Assalamualaikum .
tetttt ! talian dimatikan . hmm hmm
So , oleh sebab bateri pun dah tercungap cungap , aku pun taklah bawak phone pergi pasar ..
Balik dari pasar~ tadaaa , 3 missed calls and 1 message .
Bukak message dulu , from Aid
then bukak missed calls tah dari sape sape je -_-
Call lah satu satu confirmed budak budak sekolah rendah sebab aku letak number dekat page tu .
Then call lah satu number ni ..

Pink : aku   hijau : dia
Hello ?
ye ? ni sape ?
errr ni khafi ea ?
emmm ni sape ? *soalan vs soalan memang cinabeng betul
ni Aina Saleh lah ..
hahahahahahaha * apa kejadah lah mangkuk ni ketawa
yang duduk belakang taman muhibbah tu kan ?
hmm ye * dah takde mood lepas kena gelak
nak tanya pasal reunion ni ..
hmm , orang memang nak pergi ... * nasib aku tak guna aku kau dgn dia *
tapi tahulah kan , orang dah pindah
orang kat batu pahat .

blablablablabla ..
yelah orang pergi 
hmm okayy !
so , nanti apa apa kat fb je lah ea ?
haa ? fb ??
iyeee 
eh kejapnya call ??
err , tu je nak tanya .
yelahhhhhhhhhhhhhhhhh~ . 
nanti kalau ada apa apa , orang bagitahu Aina okay ? 
okay bye ! 

call ended ... *bateri habis* cinabeng betul -_-

So , reunion nanti , ramai lah ex bf aku yang datang .. just imagined , yang duduk sarawak pun sanggup 
balik setelah dipujuk rayu aku ... ekekekeke . Gua sweet talker so what ? okbai .
Tak sabar nak jumpa kawan kawan lama and flashback memori memori lama ..

                       sincerely me : Aina Aidid
                       Much loves to : readers :)