Monday, April 14, 2014

Untitle

To be honest dah lama sangat tak update blog ni . Asal nak update , rasa macam takpayah lah * takde sape perlu tahu isi hati kau , aina . Kau tu tak penting mana pun * . 
Blog ni pun dah lama dah tak bukak , berhabuk , bersarang tikus , labah - labah semua ada . Actually memang nak update semalam , but like what I said before , it's totally useless . No means at all . 
How's my life now ? Nothing interesting . 
But seriously said , i try to change for someone better . Dah cukup kenal dengan dunia luar . So dah boleh stop . Yeahhh we teenagers , semua benda nak dicuba . And I've try everything and little bit regret . 
I open up my Ask.fm account , well said , beratus soalan daripada anonymous . Yeahh , sekarang ni dah kurang dilaman sosial ... So , one of the question yang I dont know from who was like this 
' Aina , kau still crushing on Taufiq ? ' 
Dear anonymous , kau tahu tak aku ambil masa 3 tahun untuk lupakan dia . And masa dia get back dengan ex dia , sikit pun aku tak kisah . Sebab aku dah takde hati dekat dia . Langsung takde . Sebab apa ? Sebab aku pernah janji dekat diri aku sendiri , kalau dia cari aku , aku akan pastikan masa tu dia dah takde dalam hati aku . Makin lama hati aku makin keras , tapi sekarang tak dah . Aku penat nak layan perangai lelaki zaman sekarang ni . nafsu aku nak bercinta dengan kaum adam ni memang zero . Lepas sorang , sorang patah balik dekat ex masing masing . Takpun cari pasal dengan aku . Okay , that's my answer . 
Cakap soal hati dan perasaan ni memang sampai bila bila tak habis . 
Pasal attitude pulak ... Aku boleh jadi baik , aku boleh jadi jahat sejahat - jahatnya . Cuma jangan cabar aku . Orang tak kan boleh expect apa yang aku boleh buat kalau tengok muka aku. Aku bukan jenis tunjuk jahat aku depan semua orang . Kau nak buat jahat aku pesan ni jangan menunjuk . Biarlah orang tertentu je tahu . Aku sedar aku siapa ~