Saturday, September 10, 2011

truly big mistake :'|

Assalamualaikum & hye + good evening .
yeahh , long time no see my belog . sorry for left you too long . ;)
usually blogger blogging blog dia , mesti ade sebabb .
same goes to me .
2 days ago , aku mengamuk tak tentu pasal , I dont know why and ada yang jadi mangsa .
And aku update status yang memang sebenarnya aku tuju khas untuk dia .
So , and maybe status aku appear kat news feed dia , then dia mengamuk .
He deserved it . Aku pun satu , pergi update status mcm tu .
Like what Lina said to me 'maybe die bengang ah kau buat status mcm tu'
yeahh , maybe .
okay , malas nak cerita panjang2 .
Faez Muhammad , if you read this ,
i just want to ask for your forgiveness .
I know , I was wrong . I shouldn't do that .
Okay , you're right . I'm not deserve to know everything *aku bukan nak busybody .
Yeahh , i'm the one who was ego , selfish , hot tempered .
okay , ye , aku mmg tak boleh faham kau .
sekarang ni terpulang kat kau either nak maafkan aku ataupun tak ,
I don't mind , sebab dlm  hal ni aku yg salah .
Lina yg sedarkan aku , kau tak salah .
Final word ,















                                                           -wasalam-
                                              -12.10 AM ( 11/9/10 )-